viernes, 12 de marzo de 2010

Museo Marco

Hoxe día 10 de Marzo de 2010, fomos a calle Príncipe, Vigo, a ver unha exposición de cadros contemporáneos.
Os cadros, os fixo unha muller alemá chamada Cándida Höfer, que traballa con arquitectos. Vimos algunhas das súas fotos, son moi bonitas e algunhas moi grandes.
Demos un paseo polo museo para ver todas as súas obras, a que mais me gustou e esta:
Despois de ver todas as súas obras fomos facer un taller de debuxo. Tiñamos que facer unha habitación, con todos os mobles que nos daban as monitoras do museo. Tiñamos que pintala como queriamos ou como a nosa habitación de verdade. Moita xente pintouna como quería, pero eu a pintei como a miña.
Eu quitei un par de fotos, non moitas, as que máis me gustaron.
Despois de facer tantas fotos e facer o taller de debuxo, subimos no autobús ata chegar ao noso colexio. Subimos ata a nosa clase a coller todo, mentres o noso profesor nos dixo que fixeramos esta redacción.

Por: Carolina Sechi.

0 comentarios: